آرتتا: اگر متعهد و متمرکز باشیم، شکست دادن مان سخت می گردد، پیروزی مقابل ساوتهمپتون اهمیت زیادی داشت

به گزارش هنجس بلاگ، میکل آرتتا از خاتمه روزهای سخت آرسنال و کوشش توپچی ها برای رقم زدن آینده ای بهتر سخن گفت.

آرتتا: اگر متعهد و متمرکز باشیم، شکست دادن مان سخت می گردد، پیروزی مقابل ساوتهمپتون اهمیت زیادی داشت

به گزارش خبرنگاران، میکل آرتتا پس از بازگشت تیمش به فرایند پیروزی با رجحان 2 بر صفر در خانه ساوتهمپتون در هفته سی ویکم رقابت های لیگ برتر انگلیس از دوران سخت لندنی ها سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال آرسنال ابتدا گفت: دو هفته بسیار سخت را سپری کردیم. بعد از اینکه مقابل برایتون پیروزی را از دست دادیم، نگران بودم زیرا آن شکست روی تیم اثر گذاشت. اعتمادبه نفس فاکتور مهمی است و دیروز در تمرینات واکنش های مثبتی از بچه ها دیدم. این پیروزی بسیار برای ما اهمیت دارد.

آرتتا درباره گرانیت ژاکا گفت: حضور او مهم است. ژاکا در بازی گم نمی گردد. او ارزش های خاص خود را دارد و آن را به نمایش می گذارد. تعهد ژاکا فوق العاده است و الگوی مناسبی برای سایر بازیکنان محسوب می گردد.

وی درباره اینکه آیا نبود متئو گندوزی در بازی به دلیل جریمه و تنبیه او بود، بیان داشت: غیبت متئو گندوزی به دلیل فنی شکل گرفت. مسائل تیم را به صورت خصوصی رفع می کنیم. نمی خواهم درباره اتفاقات احتمالی جدول حرفی بزنم. من به فکر نحوه تمرین کردن روزانه تیم و عملکردش در بازی های مختلف هستم. دو بازی کاملاً متفاوت مقابل منچسترسیتی و برایتون داشتیم. نشان دادیم اگر متعهد و متمرکز باشیم، شکست دادن مان سخت است و می توانیم در هر زمینی به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال آرسنال اضافه نمود: باید به عنوان یک تیم پیشرفت کنیم. چیزهای زیادی در تیم وجود دارد که باید بهتر شوند. موظفیم نقاط ضعف خودمان را تشخیص دهیم و رفع کنیم. بازیکنان هم چنین چیزی می خواهند و تمایل دارند تا این راه را ادامه دهند. تیم جوان و بی تجربه ای هستیم، اما در لیگ برتر انگلیس باید چنین موضوعاتی را مدیریت کنیم. نمی توانیم برای 100 دقیقه به یک روش بازی کنیم. این غیرممکن است.

آرتتا در خاتمه خاطر نشان کرد: از زمانی که به تیم آمده ام، پختگی و شخصیت ادوارد انکتیا فوق العاده بوده است. از مهاجمان درخواست فشار به مدافعان حریف را دارم و آنها هم به خوبی این کار را انجام می دهند. به بوکایو ساکا کاملاً اطمینان دارم. او به طور کامل مورد حمایت واقع و از طرف هم تیمی هایش ستایش می گردد. ساکا پسر بسیار باهوشی است و اشتیاق زیادی برای یادگیری دارد. او می خواهد بهترین باشد و هر روز تمرین می نماید تا به خواسته اش برسد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1143

به "آرتتا: اگر متعهد و متمرکز باشیم، شکست دادن مان سخت می گردد، پیروزی مقابل ساوتهمپتون اهمیت زیادی داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرتتا: اگر متعهد و متمرکز باشیم، شکست دادن مان سخت می گردد، پیروزی مقابل ساوتهمپتون اهمیت زیادی داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید