ابوالقاسم پور: حجازى و پورحیدرى هم مقابل توهین ها صبورى کردند، شرافتم را به خاطر یک بازی خدشه دار نمی کنم

به گزارش هنجس بلاگ، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت که شرافتش را به خاطر یک مسابقه فوتبال خدشه دار نخواهد کرد.

ابوالقاسم پور: حجازى و پورحیدرى هم مقابل توهین ها صبورى کردند، شرافتم را به خاطر یک بازی خدشه دار نمی کنم

به گزارش خبرنگاران، بهنام ابوالقاسم پور در گفت وگوی رادیویی با برنامه گل طلایی، درباره شایعات اخیر گفت: جواد نکونام از بستگان نزدیک من است. شایعه هایی ایجاد نموده اند که با سید مهدی سیدعلی کدهایی رد و بدل نموده ام، اما او جزو داوران سالم کشورمان است. در بازی با تراکتور من از سیدعلی انتقاد نموده بودم که موجب ناراحتی او فراهم شده بود. سه سال پیش در مجموعه ای با هم آشتی کردیم و از آن عکس، شایعه تبانی کردن ما را پخش کردند.

وی با اشاره به فحاشی های اخیر به خودش گفت: به حجازی و پورحیدری نیز ناملایماتی می شد، اما آنها جوانمردانه جنگیدند و طرفداران تا به امروز هم آنها را دوست دارند.

بازیکن پیشین پرسپولیس به رصد دقیق دستگاه های نظارتی اشاره نمود و گفت: من کارمند شهرداری تهران هستم، اما ویلاسازی نمی کنم و مایلم که این امر توسط مسئولین آنالیز گردد. همچنین با وجود پیشنهادهای متعدد برای فعالیت به عنوان یاری مربی و سرپرست، هیچ کدام از پیشنهادها را قبول نکردم و حتی مشاور تیمی هم نیستم.

ابوالقاسم پور ادامه داد: دوست دارم آنالیز این موضوع از من وخانواده ام آغاز گردد تا افراد به راحتی نتوانند تهمت بزنند. من به خاطر یک بازی و یک امتیاز، شرافتم را خدشه دار نمی کنم. حقیقتاً دوست دارم دستگاه های نظارتی به این امر وارد شوند و آن را آنالیز نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1280

به "ابوالقاسم پور: حجازى و پورحیدرى هم مقابل توهین ها صبورى کردند، شرافتم را به خاطر یک بازی خدشه دار نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابوالقاسم پور: حجازى و پورحیدرى هم مقابل توهین ها صبورى کردند، شرافتم را به خاطر یک بازی خدشه دار نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید