اعمال خاموشی های اضطراری در کشور از امروز ، اعتراض مردم در فضای مجازی

به گزارش هنجس بلاگ، سخنگوی صنعت برق از اعمال خاموشی های اضطراری ناشی از محدودیت سوخت نیروگاه ها در کشور از امروز 27 بهمن ماه اطلاع داد و گفت: این اقدام به منظور پایدار نگه داشتن شبکه برق لازم است.

اعمال خاموشی های اضطراری در کشور از امروز ، اعتراض مردم در فضای مجازی

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، مصطفی رجبی مشهدی با بیان این که هم اکنون به دلیل گسترش سرمای هوا در کشور و افزایش مصرف گاز توسط بخش خانگی، اولویت با تامین گاز این بخش (خانگی) است تا مسئله ای در گرمایش منازل هم وطنان ایجاد نگردد، اعلام کرد: میزان سوخت تحویلی به نیروگاه های کشور کاهش یافته است.

رجبی مشهدی با بیان این که الان ناچار به اعمال خاموشی های ناشی از محدودیت سوخت نیروگاه ها در کشور شده ایم، تاکید نمود: این اقدام در جهت پایدار نگه داشتن شبکه برق بسیار لازم است و در صورتی که مردم به ویژه در مناطق گرمسیر، میزان مصرف برق و گاز خود را حدود 10 درصد کاهش دهند، بلافاصله خاموشی های اضطراری ناشی از این شرایط لغو خواهد شد.

سخنگوی صنعت برق با بیان این که در این شرایط نیروگاه ها باید از سوخت مایع استفاده نمایند، اظهار کرد: با توجه به مسائل تامین سوخت در مناطق سردسیر و برفی کشور، از هم وطنان انتظار داریم به طور جدی نسبت به کاهش مصرف خود اقدام نمایند تا خاموشی های اعمال شده به زودی رفع گردد.

وی با اشاره به ضرورت کاهش مصرف برق و گاز تاکید نمود: استفاده بیشتر از نور طبیعی و خاموش کردن لامپ های اضافی، تنظیم وسایل گرمایشی در دمای آسایش، پوشیدن لباس گرم در منزل و جلوگیری از هدررفت انرژی، راهکارهای ساده و بدون هزینه برای عبور از این شرایط است.

سخنگوی صنعت برق در حالی از اعمال خاموشی های اضطراری در کشور از امروز خبر داده که بسیاری از شهفرایندان تعدادی از شهرها ازجمله تهران و تبریز در شبکه های اجتماعی از قطعی چندساعته برق در منازل و محل کار خود خبر داده اند و نسبت به این موضوع اعتراض نموده اند. آنها می گویند قطعی برق در زمستان موضوعی است که در کشور تازگی دارد و این خاموشی ها فرایند زندگی روزمره را مختل خواهد نمود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 290

به "اعمال خاموشی های اضطراری در کشور از امروز ، اعتراض مردم در فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعمال خاموشی های اضطراری در کشور از امروز ، اعتراض مردم در فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید