ببینید؛ از گیم پلی ریون در تکن 8 رونمایی شد

به گزارش هنجس بلاگ، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) به تازگی با انتشار تریلری تازه از بازی مبارزه ای تکن 8، از شخصیت ریون (Raven) رونمایی نموده است.

ببینید؛ از گیم پلی ریون در تکن 8 رونمایی شد

سال 2023 با وجود عرضه بازی های نو در سبک مبارزه ای و انتشار بسته های الحاقی مختلف، در حال تبدیل شدن به سالی مجذوب کننده برای هواداران این سبک است. بازی استریت فایتر 6 اثر کمپانی کپ کام (Capcom) در ژوئن امسال منتشر شد و مورد تحسین منتقدان نهاده شد و رقبای دیگری مانند مرتال کامبت 1 نیز در سپتامبر امسال عرضه خواهند شد. در حالی که تکن 8 تاریخ انتشار مشخصی ندارد، اما اثری است که بسیاری منتظر آن هستند.

با این حال لیست شخصیت های این بازی به تدریج در طول سال 2023 فاش شده و بسیاری از شخصیت ها از نسخه های گذشته به میدان مبارزه بازگشته اند. این شامل شخصیت هایی قدیمی مانند کازویا میشیما، جین کازاما، کینگ و بعلاوه شخصیت هایی نو مانند کلودیو سرافینو و لروی اسمیت از تکن 7 می گردد. جالب است بدانید که حتی جون کازاما، شخصیتی که بیش از ده سال از نسخه های اصلی سری غایب بوده، در تکن 8 بازگشته است.

ریون اولین بار در تکن 5 معرفی گردید. او یک نینجا و مامور مخفی مرموز سازمان ملل است. در حالی که او در نسخه ششم سری نیز ظاهر شد، با این حال در تکن 7 به وسیله مافوق خود یعنی مستر ریون (Master Raven) جایگزین شد. حال با بازگشت ریون در تکن 8، او سبک مبارزه نینجوتسوی خود را به میدان نبرد می آورد؛ جایی که می تواند به سرعت در نبردهای نزدیک به حریف خود فشار وارد کند.

او بعلاوه دارای انواع تکنیک های عجیب و غریب نینجا است و می تواند کلون های مختلفی از خود فراوری کند تا به حریف ضربه بزند. لازم به ذکر است که حضور این شخصیت در نسخه هشتم در گذشته در فضای آنلاین به طور غیررسمی فاش شده بود.

بازی تکن 8 در حال حاضر برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی در دست توسعه است و تاریخ انتشار مشخصی ندارد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

ببینید؛ تریلرهای شخصیت های تکن 8
منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 مرداد 1402 بروزرسانی: 17 مرداد 1402 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3956

به "ببینید؛ از گیم پلی ریون در تکن 8 رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ از گیم پلی ریون در تکن 8 رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید