بکام: خوب شد 98 شبکه های اجتماعی نبود وگرنه ...

به گزارش هنجس بلاگ، دیوید بکام، اسطوره فوتبال انگلیس در خصوص اتفاقات جام جهانی 1998 و اخراج برابر آلبی سلسته صحبت کرد.

بکام: خوب شد 98 شبکه های اجتماعی نبود وگرنه ...

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ستاره سابق تیم ملی انگلیس پس از درگیری با دیگو سیمئونه در ملاقات مقابل آرژانتین از زمین اخراج شده و در ادامه برای مدتی کوتاه به یکی از منفورترین بازیکنان این کشور تبدیل شد. دیوید بکام حالا از لزوم یاری دریافت و ایجاد شرایط برای صحبت کردن بازیکنان و حل مسائل روحی سخن گفته است.

دیوید بکام گفت: من در جام جهانی 98 اشتباه کردم و واکنش ها در آن موقع بسیار وحشیانه و تند بود. اگر در آن موقع رسانه های اجتماعی وجود داشت، این داستان کاملا متفاوت پیش می رفت، اما من خوش شانس بودم. من از سوی باشگاه منچستر یونایتد، سرمربی و البته خانواده به شدت مورد حمایت قرار گرفتم.

آیا احساس می کردم به یاری نیاز دارم خوب است؟ نه، زیرا شرایط در آن دوران به شکل دیگری بود و من فقط احساس می کردم که مجبور هستم با همه این اتفاقات کنار بیایم. حال آنکه من کسی هستم که به فرزندان خودم و بچه های دیگر نصیحت می کنم حرف بزنند، زیرا صحبت کردن واقعا مهم است و حالا دیگر درخواست یاری دادن مسئله ای ندارد.

در دوران حرفه ای من به ندرت بازیکنی پیش شما می آمد و می گفت از نظر روحی در شرایط خوبی نیستم. این فرایند در چند سال گذشته تغییر نموده و امیدوارم که این تغییرات ادامه یابد، زیرا این جنبه ای واقعا مهم است. این تغییر برای روابطی که می توانید با بازیکنان برقرار کنید، بسیار مهم است. باشگاه باید محیطی ایجاد کند که بازیکنان احساس راحتی و امنیت نموده و حس نمایند بدون مشکل می توانند افکار خود را بیان نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1401

به "بکام: خوب شد 98 شبکه های اجتماعی نبود وگرنه ..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بکام: خوب شد 98 شبکه های اجتماعی نبود وگرنه ..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید