تاریخچه گروه کارخانجات عالیس

به گزارش هنجس بلاگ، کارخانه های زیادی در زمینه تولید و پخش نوشیدنی فعال هستند و هر کدام طرفداران و مشتریان خاص خود را دارند.

تاریخچه گروه کارخانجات عالیس

شرکت عالیس در سال 1384 فعالیت خود را با تولید دوغ آغاز کرد که از همان ابتدا با هدف ارتقای کیفیت در سطح دنیای به جمع پررقابت کارخانه های تولید نوشیدنی پیوست.

کارخانه عالیس

گروه کارخانجات تولیدی عالیس، یک مجموعه خصوصی و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع نوشیدنی در سطح کشور است که اهداف و سیاست های خود را در راستای دنیای شدن و به منظور دستیابی به سطح کیفیت دنیای، تأمین رضایت کامل ذی نفعان و کاهش آلودگی های زیست محیطی و خطرات شغلی، در زمینی به مساحت 10 هکتار با زیربنایی معادل 45000 مترمربع واقع در شهرک صنعتی چناران دنبال می کند.

درباره عالیس

عالیس نام تجاری مجموعه محصولات تولید شده در شرکت های چشمه نوشان خراسان، نیک رز و بهار رز چناران است که در شهرک صنعتی چناران واقع شده اند.

این مجموعه با هدف تولید محصولات غذایی و نوشیدنی آغاز به کار کرد و امروز یکی از مجموعه های بزرگ تولید نوشیدنی در ایران است.

کنندگی های عالیس در دنیا

کنندگی های عالیس در دنیا عبارتند از قطر، امارات، سوریه، عراق، کردستان عراق، قزاقستان، ترکمنستان، لبنان، افغانستان و پاکستان که با ارائه محصولات دارای کیفیت دنیای با دیگر شرکت های تولید نوشیدنی رقابت می کنند و البته که عالیس هم چنان در صدر جدول قرار گرفته است.

عالیس برای خانواده

عالیس با شعار عالیس برای خانواده با ارائه محصولات باکیفیت، میهمان همیشگی خانواده ها شده است و هر بار، با طعمی جدید و خوشمزه، لذت نوشیدن یک نوشیدنی طبیعی را به خانواده ها هدیه می کند.

محصولات عالیس

محصولات گروه تولیدی عالیس شامل نوشابه های گازدار، دوغ و آب معدنی و محصولات شرکت نیک رز چناران مجموعه کاملی از ماء الشعیرها است که در طعم های مختلف برای خانواده ها تهیه شده و با هر نوع ذایقه ای سازگار است.

در این مجموعه، تلاش بر این بوده است که سبد محصولات (نوشابه های گازدار، دوغ، آب معدنی، آبمیوه های گازدار و انواع ماءالشعیر در 12طعم متفاوت و در دو اندازه) را با بهترین کیفیت و با استانداردهای روز دنیا تولید و در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار دهد.

عالیس مفتخر است اعلام کند محصولات این شرکت (نوشیدنی های شیر میوه ای، انواع آبمیوه ها وشیرهای طعم دار) نیز، با تکنولوژی روز اروپا تولید و به بازار عرضه شده است .

کیفیت دنیای

عالیس از همان ابتدا، کیفیت دنیای و کسب رضایت مشتری را سرلوحه کار خود قرار داد و در این راستا با پیاده سازی سیستم های مدیریت کیفیت ISO 18001:2007 - ISO 14001:2004 - HACCP - ISO 22000:2005 - ISO 9001:2008 به منظور ارتقای سطح کیفی و سلامت محصولات تولیدی، پیشگیری از آلودگی های زیست محیطی و افزایش سطح سلامت مصرف کنندگان، راه خود را با قدرت پیش برد.

شرکت چشمه نوشان خراسان

شرکت چشمه نوشان خراسان که از شرکت های وابسته به عالیس محسوب می شود، محصولات خود اعم از انواع نوشابه های گازدار، دوغ های گازدار و بدون گاز، آب معدنی، آب آشامیدنی و آبمیوه گازدار را با تکیه بر دانش فنی و تکنولوژی روز اروپا تهیه می کند و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

شرکت نیک رز چناران

شرکت نیک رز چناران، از دیگر شرکت های زیرمجموعه عالیس، 12 طعم متفاوت ماءالشعیر را برای هر نوع ذایقه ای تولید می کند.

عالیس، همواره برای ارائه بهترین نوشیدنی ها با دلچسب ترین طعم ها و بالاترین کیفیت تلاش می کند و برای دستیابی به این مهم، مجرب ترین مهندسان و کارشناسان این عرصه را به خدمت گرفته تا ثابت کند، برای نشاندن لبخند رضایت بر لب های مشتریانش از هیچ اقدامی دریغ نمی کند.

شرکت بهار رز چناران

بیشتر محصولات لبنی عالیس اعم از شیر پرچرب و شیر کم چرب و شیرهای طعم دار، شیرمیوه ها و انواع آبمیوه هم در سومین زیرمجموعه عالیس، یعنی شرکت بهار رز چناران تولید و به دست مصرف کننده ها می رسد.

سلامت محصولات

عوامل مختلفی در تمایل مصرف کننده ها به یک محصول غذایی نقش دارند. استفاده از مواد اولیه درجه یک، تنوع در محصولات تولیدی و استفاده از بهترین فناوری های روز دنیا همگی از جمله این عوامل هستند که

در کارخانجات عالیس مورد توجه قرار گرفته است. اما به جرأت می توان گفت که مهم ترین عاملی که عالیس به منظور جلب رضایت مشتریان خود به آن تکیه دارد، توجه به سلامت محصولات تولیدی و طبیعی بودن آن ها است.

در این شرکت، محصولات از مواد اولیه تازه تولید شده و در فرآیند تولید آن ها از هیچ نگهدارنده شیمیایی استفاده نمی شود. این مسئله باعث می شود محصولی که به دست مشتری می رسد، از نظر سلامت در بهترین شرایط ممکن قرارداشته باشد.

تنوع و فراوانی محصولات

تنوع محصولات عالیس یکی از عوامل مهمی است که مشتریان را به خود جذب کرده است.

تمام محصولات از مواد اولیه طبیعی و سالم تولید می شوند. این مسئله در کنار تنوع بالای محصولات تولیدی، می تواند برند عالیس را به انتخاب اول شما در هنگام خرید نوشیدنی تبدیل کند.

قابلیت دسترسی برای متقاضیان و قدرت پخش و توزیع عالیس به طوریکه در تمام فروشگاه ها و سوپرمارکت ها می توان محصولات عالیس را یافت، یکی از ویژگی های مثبت این برند است که کار را برای مشتریان خود راحت کرده است.

صادرات محصولات پرطرفدار

دوغ یکی از پرطرفدارترین محصولات در گروه کارخانجات تولیدی عالیس است. خانواده عالیس عرضه کننده دوغ سنتی، دوغ هشت گیاه، دوغ گازدار و دوغ بدون گاز نعناع است.

این شرکت اولویت خود را بر پایه کیفیت و متنوع بودن بنا نهاده است. به همین دلیل عالیس به یکی از بزرگ ترین شرکت های تولیدی انواع نوشیدنی ها تبدیل شده است.

محصولات عالیس با پیشرفته ترین تکنولوژی ها عرضه می شود و دارای استانداردهای دنیای است.

یکی از شرکت های عالیس که تولید ماءالشعیر را در طعم های مختلف برعهده دارد، شرکت نیک رز چناران است که صادرات طعم های متفاوت از ماء الشعیرها را در سال های اخیر آغاز کرد و بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

شعب عالیس

همانطور که گفته شد کارخانجات عالیس شعبه های زیادی در ایران دارد که همه محصولات را بر مبنای کیفیت و سلامت، به مشتریان خود عرضه می کنند.

شرکت عالیس برای عرضه محصولات خود با بالاترین کیفیت و تنوع، کارمندان و مهندسان باتجربه را استخدام کرده و برای جذب مشتری بیشتر، تبلیغات گسترده ای داشته است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2292

به "تاریخچه گروه کارخانجات عالیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخچه گروه کارخانجات عالیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید