تعطیلات آخر هفته کدام استان ها بارانی می شود؟

به گزارش هنجس بلاگ، رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار باران و رعد و برق در برخی استان ها همچنین افزایش دما در بیشتر منطقه ها کشور تا فردا (15 شهریور) خبر داد.

تعطیلات آخر هفته کدام استان ها بارانی می شود؟

به گزارش ایسنا، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز (14 شهریور) در برخی نقاط استان های گیلان و مازندران رگبار پراکنده و در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در بخش هایی از ارتفاعات هرمزگان، جنوب استان های سیستان و بلوچستان و کرمان و فارس رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

وی افزود: چهارشنبه (15 شهریور) در ارتفاعات استان مازندران رگبار پراکنده رخ می دهد. پنجشنبه (16 شهریور) در گیلان، برخی نقاط مازندران، ارتفاعات استان های گلستان و خراسان شمالی، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید رخ می دهد.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: جمعه (17 شهریور) در سواحل دریای خزر، اردبیل، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق وزش باد شدید موقت و در منطقه ها مستعد گردوخاک پیش بینی می شود.

به گفته وی شنبه (18 شهریور) در شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران و ارتفاعات گلستان رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید رخ می دهد.

ضیاییان گفت: در بیشتر منطقه ها کشور تا چهارشنبه روند افزایش دما برقرار است، از پنجشنبه در اردبیل و استان های ساحلی خزر به تدریج کاهش 4 تا 8 درجه ای دما آغاز می شود. در شمال غرب، غرب دامنه های جنوبی البرز از جمعه و شنبه و در شمال شرق کشور از یکشنبه کاهش محسوس دما آغاز می شود.

منبع: فرارو
انتشار: 14 شهریور 1402 بروزرسانی: 14 شهریور 1402 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3966

به "تعطیلات آخر هفته کدام استان ها بارانی می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلات آخر هفته کدام استان ها بارانی می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید