جانمایی و نصب 143شیر آتش نشانی در منطقه9 تا خاتمه سال

به گزارش هنجس بلاگ، شهرداری منطقه9 با هماهنگی سازمان آتش نشانی و آبفای تهران، تا پایان سال 1402، تعداد 143شیر هیدارنت(آتش نشانی) با هدف ارتقای ضریب ایمنی، تسهیل و تسریع درخدمت رسانی به شهروندان و تامین آب مورد نیاز در عملیات اطفای حریق، درغرب مرکز به بهره برداری خواهد رسید.

جانمایی و نصب 143شیر آتش نشانی در منطقه9 تا خاتمه سال

️به گزارش خبرنگاران، شهردار منطقه9 با اعلام این خبر گفت:از آنجایی که بروز آتش سوزی های بزرگ در شهر تهران می تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد، با اعلام آمادگی نهادهای خدمت رسان برای همکاری و همراهی با مجموعه شهری به منظور جلوگیری از بروز این حوادث، نسبت به تکمیل نصب شیرهای هیدرانت در غرب مرکز تا پایان سال 1402 اقدام می شود.

سیدمحمدرحیم مرتضوی ️افزود:به همین منظور با هماهنگی های اجرا شده با سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و همچنین آبفای تهران، تعداد 123 شیر هیدارنت در محلات منطقه9 نصب شده که تا پایان سال جاری بر اساس آدرس های اعلامی تعداد شیرهای مورد نیاز به 143 مورد خواهد رسید.

️ شهردار منطقه9 ادامه داد:با هماهنگی های به عمل آمده و برگزاری جلسات تخصصی با حضور نمایندگان سازمان های خدمت رسان، در مرحله اول نسبت به افزایش شیرهای هیدرانت از 90 به 123 مورد اقدام شد که پس از گذشت زمان معین شده و به استناد گزارش های دریافتی، تحقق اهداف این طرح با موفقیت همراه بود.

گفتنی است با اجرای طرح مذکور، تا پایان سال جاری با جانمایی و نصب و بهره برداری از تمام شیرهای هیدرانت مورد نیاز براساس آدرس های اعلامی، تعداد آنها به 143 مورد افزایش یافته و اهداف معین شده به منظور خدمت رسانی به موقع به شهروندان تحقق خواهد یافت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 تیر 1402 بروزرسانی: 2 تیر 1402 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3940

به "جانمایی و نصب 143شیر آتش نشانی در منطقه9 تا خاتمه سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانمایی و نصب 143شیر آتش نشانی در منطقه9 تا خاتمه سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید