حیدری: پرسپولیس به خوبی صنعت نفت را مدیریت کرد، یک ماه سرنوشت ساز در انتظار تیم گل محمدی است

به گزارش هنجس بلاگ، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که سرخپوشان مقابل صنعت نفت بازی هوشمندانه ای انجام دادند و به خوبی بازی را مدیریت کردند.

حیدری: پرسپولیس به خوبی صنعت نفت را مدیریت کرد، یک ماه سرنوشت ساز در انتظار تیم گل محمدی است

سپهر حیدری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت گفت: بازی در این شرایط و بارندگی شدیدی برای هر دو تیم خیلی سخت بود و پرسپولیس بازی هوشمندانه ای انجام داد. صنعت نفت یک بازی بسته را به نمایش گذاشت و عملا در نیمه اول با 10 نفر دفاع می کرد.

وی ادامه داد: بعد از بازی اول پرسپولیس مقابل سایپا، شاگردان گل محمدی همان شرایط بازی هفته اول را مقابل صنعت نفت تجربه کردند. شاگردان پورموسوی خیلی فشرده بازی کردند و پرسپولیس هم خیلی با فکر و صبور بازی کرد و توپ را خیلی خوب به چرخش در آورد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اضافه نمود: سرخپوشان در نیمه اول با ارسال هایی که داشتند به خوبی جریان بازی را عوض می کردند و به درستی از تمام فضاهای موجود استفاده کردند. در دقایق پایانی نیمه اول هم روی استفاده از تاکتیک مورد نظرشان توانستند صاحب ضربه پنالتی و گل شوند.

حیدری در خصوص هجومی بازی کردن صنعت نفت در نیمه دوم شرح داد: طبیعی بود که صنعت نفت در نیمه دوم شیوه بازی اش تغییر کند و در دقایق ابتدایی نیمه دوم سعی کردن به دروازه پرسپولیس نزدیک شوند، اما رفته رفته پرسپولیس توپ و میدان را دست گرفت و بازی را مدیریت کرد. گل محمدی در نیمه دوم خیلی به بازیکنان فشار وارد نکرد، در صورتی که پرسپولیس می توانست با اختلاف 2-3 گل به رجحان برسد.

وی با بیان این موضوع که پرسپولیس یک ماه سرنوشت ساز و مهم در انتظارش است بیان کرد: با توجه به حاشیه هایی که در این مدت در اطراف پرسپولیس بود و البته محرومیت آل کثیر و جدایی شجاع خلیل زاده تیم گل محمدی شرایط خیلی حساسی دارد. بازیکنان خیلی باید مراقب باشند و این شرایط را به خوبی درک کنند تا نه مصدوم شوند و نه خدای نکرده کرونا بگیرند تا با آمادگی صددرصد در فینال آسیا حاضر شوند. قهرمانی آسیا حق پرسپولیس است و اگر اتفاق خاصی نیفتد این جام برای سرخپوشان خواهد بود.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: پیروزی مقابل صنعت نفت را به کادر فنی و هواداران تبریک می گویم و امیدوارم این تیم به سلامت این یک ماه تا فینال لیگ قهرمانان آسیا را پشت سر بگذارد و همه ما شاهد قهرمانی پرسپولیس در آسیا باشیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2178

به "حیدری: پرسپولیس به خوبی صنعت نفت را مدیریت کرد، یک ماه سرنوشت ساز در انتظار تیم گل محمدی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حیدری: پرسپولیس به خوبی صنعت نفت را مدیریت کرد، یک ماه سرنوشت ساز در انتظار تیم گل محمدی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید