خبرنگاران سرما و یخبندان حمل و نقل را در اروپا مختل کرد

به گزارش هنجس بلاگ، لندن - خبرنگاران - بارش سنگین برف و یخبندان از سمت اواکراین و منطقه دریای سیاه، باعث اختلال در حمل و نقل جاده ای و ریلی در بخش های مرکزی و شمال اروپا شده است.

خبرنگاران سرما و یخبندان حمل و نقل را در اروپا مختل کرد

با ما سفر کنید و با تور تابستان 1400 اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، منابع خبری آلمان از جمله خبرگزاری دی پی ا روز دوشنبه گزارش دادند که بارش برف در این کشور به بیش از نیم متر رسیده و چندین خودرو در بزرگراه های کشور گرفتار شده اند.

شرکت ریلی دویچه بان هم بیان کرد که خدماتش را در بخش های مرکزی و شمال آلمان معلق نموده و هیچ قطاری در محور شمال شرق از فرانکفورت تا غرب در برلین و جنوب غرب در هامبورگ حرکت نمی کند.

در همین حال شرکت ریلی ان اس هلند هم بیان کرد که خدمات این شرکت به دلیل بارش سنگین برف کاهش یافته است. این شرایط همچنین حمل و نقل از جمهوری چک را تحت تاثیر قرار داده و بسیاری از قطارهای بین المللی از مبداء پراگ لغو شدند. تردد قطارهای رو زمینی و اتوبوس ها هم در این شهر با اختلال روبرو شده است. لغزندگی محورهای مواصلاتی به پارگ باعث وقوع چندین سانحه رانندگی و بروز ساعت ها ترافیک در جهت آلمان شده است.

در انگلیس هم اداره هواشناسی انگلیس برای بعضی مناطق این کشور هشدار زرد صادر نموده است و این شرایط اخطارآمیز تا ظهر روز چهارشنبه ادامه دارد. هشدار زرد به معنای احتمال قطع برق و اختلال در سرویس های حمل و نقل در بعضی مناطق این کشور است.

کارشناسان از احتمال بارش سنگین برف و وزش شدید باد در جنوب شرقی انگلیس خبر داده و اعلام نموده اند که ممکن است در بعضی مناطق بارش برف تا 30 سانتی متر برسد.

شورای شهر گلاسکو ماشین های برف روب را به معابر و مناطق اطراف مراکز واکسیناسیون اعزام نموده است. این درحالی است که بارش 2 تا 5 سانتی متر برف برای بخش های زیادی از اسکاتلند و شمال شرق انگلیس پیش بینی شده است.

در هلند قرار بود امروز (دوشنبه) دانش آموزان پس از چندین هفته تعطیلی و محدودیت های کرونایی، به مدارس بازگردند. آن ها از کریسمس پارسال تا به امروز در قرنطینه به سر می برند. اما بارش سنگین برف و اختلال در سیستم حمل و نقل آن ها را همچنان خانه نشین کرد.

سازمان هواشناسی هلند روز یکشنبه کد قرمز آب وهوایی برای این کشور بیان کرد. بیشتر مناطق این کشور دیروز شاهد 5 تا 10 سانتی متر برف بود. کارشناسان می گویند که تبدباد سرد و بارش سنگین برف باعث طوفان برف شده است.

در بلژیک هم بارش برف خیفی شروع شده اما مقامات خود را برای کاهش بیشتر دمای هوا و بارش سنگین برف آماده نموده اند.

کارشناسان هواشناسی پیش بینی می نمایند که سرمای هوا در اروپا تا اواسط هفته جاری ادامه یابد.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2537

به "خبرنگاران سرما و یخبندان حمل و نقل را در اروپا مختل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرما و یخبندان حمل و نقل را در اروپا مختل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید