خبرنگاران کشف خودروهای احتکار شده در ایوان به ارزش 9 میلیارد ریال

به گزارش هنجس بلاگ، ایلام - خبرنگاران - فرمانده انتظامی ایوان از کشف 10 دستگاه خودروی صفر کیلومتر احتکار شده از یک پارکینگ اختصاصی به ارزش 9 میلیارد ریال اطلاع داد.

خبرنگاران کشف خودروهای احتکار شده در ایوان به ارزش 9 میلیارد ریال

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ سعید عالی پور روز یکشنبه اظهار کرد: با توجه به نوسانات قیمت خودرو و احتکار خودرو های صفرکیلومتر توسط افراد سودجو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس و سربازان گمنان امام زمان (عج) شهرستان نهاده شد.

وی اضافه نمود: در پی رصد اطلاعاتی اجرا شده و با هماهنگی مرجع قضایی، در یک عملیات مشترک پلیس امنیت عمومی و مواد مخدر شهرستان، سربازان گمنام امام زمان (عج) و با حضور تعزیرات حکومتی و همکاری نمایندگان صنعت و معدن، محل احتکار خودروهای صفر کیلومتر که در یک پارکینگ شخصی دپو شده بودند، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان اعلام کرد: در بازرسی از پارکینگ تعداد 10 دستگاه خودروی صفر احتکار شده و به ارزش 9 میلیارد ریال کشف شد.

عالی پور با بیان اینکه فرد محتکر با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شده است، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار خودرو توسط افراد سودجو، موضوع را به وسیله فوریت های پلیسی 110 اطلاع رسانی نمایند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 959

به "خبرنگاران کشف خودروهای احتکار شده در ایوان به ارزش 9 میلیارد ریال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کشف خودروهای احتکار شده در ایوان به ارزش 9 میلیارد ریال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید