فیلم ، سقوط اف-16 نیروی هوایی آمریکا؛ خلبان کشته شد

به گزارش هنجس بلاگ، در یک سانحه هوایی یک فروند جنگنده اف-16 فالکُن ارتش آمریکا در کارولینای جنوبی سقوط کرد و خلبان آن کشته شد.

فیلم ، سقوط اف-16 نیروی هوایی آمریکا؛ خلبان کشته شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یک فروند جنگنده اف-16 سی ام فالکن نیروی هوایی آمریکا متعلق به گردان شکاری 20 پایگاه هوایی شاو روز سه شنبه در کارولینای جنوبی سقوط کرد و خلبان آن کشته شد.

به نوشته وبگاه ار فورس تایمز نیروی هوایی آمریکا اعلام نموده که این هواپیما در یک ماموریت آموزشی و در حالیکه یک خلبان در آن بود، ساعت 23:30 به وقت محلی سقوط کرد. فرمانده این پایگاه هوایی کشته شدن این خلبان را صبح چهارشنبه در یک پست فیسبوکی تایید کرد.

این دومین سانحه برای نیروی هوایی آمریکا در دو هفته اخیر و پنجمین سانحه برای اف-16 ارتش آمریکا در بیش از یک سال گذشته است. نیروی هوایی آمریکا تا به امروز به علت دقیق این سانحه هیچ اشاره ای ننموده است.

چندی قبل منابع و مقام های آمریکایی از سقوط جنگنده فوق پیشرفته و پنهانکاراف-22 در نزدیک پایگاه نیروی هوایی این کشور در فلوریدا خبر دادند. خلبان این جنگنده آمریکایی پیروز شد پیش از اصابت جنگنده به زمین خروج اضطراری کند و جانش را نجات دهد. (جزئیات بیشتر)

خ

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1203

به "فیلم ، سقوط اف-16 نیروی هوایی آمریکا؛ خلبان کشته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، سقوط اف-16 نیروی هوایی آمریکا؛ خلبان کشته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید