متولد سی اسفند سومین تله فیلم نعمت الله روی آنتن

به گزارش هنجس بلاگ، خبرنگاران: فیلم تلویزیونی متولد سی اسفند با موضوع ماجراهای مسافرت سه مادر شهید روز پنج شنبه از شبکه سه سیما پخش می شود.

متولد سی اسفند سومین تله فیلم نعمت الله روی آنتن

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، فیلم تلویزیونی متولد سی اسفند روز پنج شنبه 12 اردیبهشت ماه از شبکه سه سیما پخش می شود.

متولد سی اسفند داستان سه خانم مسن به نام های محمدی، جواهری و باقی است که دوستی دیرینه دارند. آنها برای عیادت از یکی از اقوام خانم محمدی مجبور می شوند بعد از سفر به شیراز به شهر شاهرود سفر کنند. آنها به عیادت مریض میروند در حالیکه تولد خانم جواهری نیز در 30 اسفند ماه است و ...

متولد سی اسفند قسمت سوم بیا از گذشته حرف بزنیم است که شرح کشمکش های میان این سه مادر و رابطه شان با یکدیگر است که نسخه قبلی این تله فیلم با بازی سه بازیگر اصلی خود مرحومه مهین شهابی، ثریا قاسمی و پوراندخت مهیمن است که در نخستین جشنواره تلویزیونی جام جم شرکت کرد و هیأت داوران از بازی پوراندخت مهیمن تقدیر کردند.

در قسمت های دوم و سوم آزیتا لاچینی جایگزین مرحومه مهین شهابی شده و در کنار ثریا قاسمی و پوراندخت مهیمن به ایفای نقش می پردازد.

متولد سی اسفند به کارگردانی حمید نعمت الله و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی روز پنچ شنبه 12 اردیبهشت ماه ساعت 20 از شبکه سه سیما پخش می شود.

نام نعمت الله برای تلویزیون ایران یادآور خاطره خوش شرایط سفید است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 306

به "متولد سی اسفند سومین تله فیلم نعمت الله روی آنتن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متولد سی اسفند سومین تله فیلم نعمت الله روی آنتن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید