مدیران باید جوابگوی مردم باشند

به گزارش هنجس بلاگ، استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مدیران باید بیشترین ارتباط و پاسخگویی را با مردم داشته باشند.

مدیران باید جوابگوی مردم باشند

به گزارش از ، و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی استاندار در نشست شورای معاونین و مدیران با حضور فرمانداران سراسر استان با تأکید بر رسالت مسئولان در زمینه خدمت رسانی به مردم گفت: وظیفه مدیران در شرایط کنونی و با توجه به مسائل عدیده اقتصادی در جامعه، تداوم خدمت رسانی به مردم باشد.

او ضمن تأکید بر شرایط خاص کشور در مواجهه با بحران جهانی کرونا، افزایش تحریم های ظالمانه و فشار های غیرقانونی، درباره اهمیت مدیریت شرایط کشور به ویژه در سال پایانی دولت افزود: سال پایانی دولت در واقع سال تعهد، احساس مسئولیت، انگیزه و فعالیت بیشتر است و همه مسئولان و مدیران دولت باید با احساس مسئولیت و تعهد بسیار بیشتری فعالیت کنند.

  • مدیران بی توجه به مصوبات ستاد کرونا به هیئت تخلفات اداری معرفی می شوند

عباسی با اشاره به تأکید رئیس جمهوری بر اولویت های سه گانه سلامت، امنیت و معیشت در نشست اخیر با استانداران افزود: لازم است مدیران، فرمانداران و بخشداران هم در این زمینه با نهایت احساس مسئولیت و تعهد به پیگیری و اجرای برنامه های دولت بپردازند.

او ادامه داد: لازم است در شرایط کنونی، مدیران و مسئولان استان، حداکثر تلاش و انگیزه را برای جلوگیری از حاشیه سازی ها و جنجال آفرینی ها داشته باشند و در کنار معرفی و تبیین خدمات و دستاورد های دولت، امید به آینده را هم در خود و مردم تقویت کنند.

عباسی با اشاره به اینکه ارتباط مدیران با مردم بسیار حائز اهمیت است افزود: با توجه به شرایط خاص کنونی و مسائلی که مردم به آن روبرو هستند، مدیران باید بیشترین ارتباط و پاسخگویی را داشته باشند.

او ادامه داد: امید زائیده اعتماد است و نباید اجازه داد اعتماد مردم از بین برود.

ف

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1379

به "مدیران باید جوابگوی مردم باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران باید جوابگوی مردم باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید