هتل های لوکس و ارزان قیمت سوچی

به گزارش هنجس بلاگ، جام جهانی فوتبال تب داغ این روزهای تورهای مسافرتی می باشد. یکی از شهرهای خوب کشور روسیه که در آن مسابقه اسپانیا و پرتغال دو همگروهی قوی تیم کشور عزیزمان ایران در آن برگزار می گردد می تواند مقصدی جذاب برای گردشگران باشد. اما اولین چیز برای آرامش سفر در مقصد محل اقامت است که در این مقاله آنالیز چند نوع از انواع هتلهای این شهر را برایتان خواهیم داشت.

هتل های لوکس و ارزان قیمت سوچی

هتلهای لوکس:

هتل Pullman Sochi سوچی

هتل Pullman Sochi: هتلی 5 ستاره و منتخب گردشگران سال 2017 با خدماتی همچون استخر روباز، استخر آب گرم، استخر سربسته، رستوران، پارکینگ و اینترنت رایگان، مرکز ورزشی، Spa، تهویه مطبوع، کارمندان چند زبانه، خشکشویی، اتاق جلسات و کنفرانس، حمل و نقل فرودگاهی، خدمات بچه ها و به همراه صبحانه است. این هتل دومین هتل لوکس و اولین هتل خدمات Spa با هزینه اقامت شبی 130 تا 340 دلار می باشد.

هتل Swisstoel Resort: هتلی 5 ستاره و منتخب گردشگران سال 2017 با نمای ساحل با خدماتی همچون استخر روباز، استخر آب گرم، زمین تنیس، رستوران، پارکینگ و اینترنت رایگان، مرکز ورزشی، Spa، تهویه مطبوع، کارمندان چند زبانه، خشکشویی، اتاق جلسات و کنفرانس، حمل و نقل فرودگاهی، نگهداری از نوزادان و خدمات بچه ها است. این هتل اولین هتل ساحلی شهر سوچی، سومین هتل لوکس و دومین هتل خدمات Spa با هزینه اقامت شبی 105 تا 373 دلار می باشد.

هتل Hyatt Regency: هتل 5 ستاره و منتخب گردشگران سال 2017 با خدماتی همچون استخر روباز، استخر آب گرم، رستوران، اینترنت رایگان، مرکز ورزشی، Spa، تهویه مطبوع، کارمندان چند زبانه، خشکشویی، اتاق جلسات و کنفرانس، حمل و نقل فرودگاهی و خدمات بچه ها به همراه صبحانه است. این هتل چهارمین هتل لوکس و سومین هتل خدمات Spa با هزینه اقامت شبی 115 تا 458 دلار می باشد.

هتلهای اسکی:

هتل Riders Lodge سوچی

لازم به شرح است که این هتلها از محدود شهری سوچی نزدیک به 50 کیلومتر فاصله دارند.

هتل Riders Lodge: هتل دو و نیم ستاره با خدمات اینترنت و پارکینگ رایگان، رستووران، اتاق جلسات، کارمندان چند زبانه است که اگر علاقمند به اسکی هستید این هتل جزء هتلهای مورد علاقه شما خواهد شد. هزینه این هتل شبی 36 تا 161 دلار می باشد.

هتل Ays: هتل دو و نیم ستاره با خدمات رستوران، پارکینگ و اینترنت رایگان، حمل و نقل فرودگاهی، خدمات بچه ها که جزء مناسبترین هتلهای اسکی با هزینه اقامت شبی 15 تا 57 دلار می باشد.

هتلهای با قیمت مناسب:

هتل Palma سوچی

هتل Palma: هتلی دو ستاره با خدمات استخر، رستوران، اینترنت رایگان، خدمات بچه ها و تهویه مطبوع که هزینه اقامت آن شبی 26 تا 95 دلار می باشد.

هتل Raduga Prestige: هتل سه ستاره با خدمات اینترنت رایگان، حمل و نقل فرودگاهی، رستوران، استخر، مرکز ورزشی با هزینه شبی 24 تا 97 دلار می باشد.

هتل Bogatyr: هتل 4 ستاره و منتخب گردشگران سال 2017 با خدماتی همچون استخر روباز، استخر آب گرم، استخر سربسته، استخر بزرگسالان، Spa، رستوران، پارکینگ و اینترنت رایگان، مرکز ورزشی، Spa، تهویه مطبوع، کارمندان چند زبانه، خشکشویی، اتاق جلسات و کنفرانس، حمل و نقل فرودگاهی، نگهداری از نوزادان و خدمات بچه ها به همراه صبحانه است. این هتل هفتمین هتل لوکس و پنجمین هتل خدمات Spa با هزینه اقامت شبی 74 تا 179 دلار می باشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: مجله سفر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 733

به "هتل های لوکس و ارزان قیمت سوچی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های لوکس و ارزان قیمت سوچی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید