واتساپ متحول می گردد، پیغام رسانی شبیه اینستاگرام

به گزارش هنجس بلاگ، دیجیاتو نوشت: بعضی کاربران واتس اپ بتا در آخرین به روزرسانی این برنامه با رابط کاربری نوی روبه رو شده اند که قسمت استاتوس کانال ها در آن شباهت زیادی به اینستاگرام پیدا نموده است. انتظار می رود طی هفته های آینده کاربران بیشتری بتوانند به این رابط کاربری نو دسترسی داشته باشند.

واتساپ متحول می گردد، پیغام رسانی شبیه اینستاگرام

در این به روزرسانی محتوای به روزشده کانال در قسمت شرایط یا همان Status نمایش داده می گردد. در نتیجه کاربران سریع تر می توانند محتوای به روزشده کانال ها را آنالیز و مشاهده نمایند. این ویژگی تازه شباهت زیادی به اشتراک گذاری پست ها در استوری اینستاگرام دارد.

  • فرار از دست این ماشین پلیس آلمانی غیرممکن است/ عکس

به نظر می رسد واتس اپ در به روزرسانی نسخه بتا برای کاربران اندرویدی (نسخه 2.24.2.6) رابط کاربری تازهی را عرضه نموده است. همان طور که گفته شد این رابط کاربری تنها در دسترس تعداد محدودی از کاربران نسخه بتای واتس اپ واقع شده است و این شرکت در کوشش است تا این رابط کاربری را بیشتر مورد ارزیابی و آنالیز قرار دهد.

واتس اپ ظاهراً با رابط کاربری تازه استاتوس ها شباهت زیادی به اینستاگرام پیدا می نماید

همانطور که گفته شد، بعضی از کاربرانی که نسخه تازه واتس اپ بتای اندروید را دریافت نموده اند، رابط کاربری تازهی را می بینند که نحوه مشاهده پست های کانال را بهبود می بخشد. به طور خاص، واتس اپ طرحی اختصاصی برای پست های کانال ایجاد نموده است که اجازه می دهد پست ها در قسمت شرایط یا همان Status نشان داده گردد.

کاربران نسخه بتا با دریافت آخرین نسخه ممکن است به این رابط کاربری تازه دسترسی پیدا نمایند. البته این ویژگی فعلاً تنها در دسترس تعداد محدودی از کاربران نسخه بتا واقع شده است. اما انتظار می رود طی هفته های آینده تعداد کاربران بیشتری بتوانند به این ویژگی دسترسی داشته باشند. با یاری این قابلیت، کاربران به سرعت می توانند پست های کانال های مرتبط را مشاهده نمایند.

کارشناسان واتس اپ در وب سایت WABetaInfo می گویند این رابط کاربری تازه و به روزشده در واقع یک طراحی بصری تازه ارائه می دهد که تعامل و دسترسی به پست های کانال ها را برای کاربران آسان تر می نماید. این کارشناسان بعلاوه خاطرنشان می نمایند که این رابط کاربری تازه با روند طراحی های اخیر هماهنگی داشته و شباهت زیادی به اشتراک گذاری پست ها به عنوان استوری در اینستاگرام دارد.

  • ده مکان از خطرناک ترین نقاط دنیا را بشناسید/ عکس

  • بی فایده ترین ابرقدرت دنیا!

  • سوخو 57 یا اف 22، کدام جنگنده برتر است؟

  • راز هرم باستانی حیرت انگیز ژاپن در زیر آب

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 5 دی 1402 بروزرسانی: 5 دی 1402 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3982

به "واتساپ متحول می گردد، پیغام رسانی شبیه اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واتساپ متحول می گردد، پیغام رسانی شبیه اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید