پروژه جدید سازنده بازی Tetris Effect در دست ساخت است

به گزارش هنجس بلاگ، آقای Tetsuya Mizuguchi، تهیه کننده بازی Rez و ایده پرداز اصلی Tetris Effect، اظهار داشت که ساخت بازی جدید خود را شروع نموده است

پروژه جدید سازنده بازی Tetris Effect در دست ساخت است

به گزارش خبرنگاران به نقل از بازی سنتر،دو سال پیش بود که عرضه بازی Tetris Effect افراد زیادی را غافل گیر کرد. این عنوان با ترکیب تجربه تتریس کلاسیک و حس بخشیدن به صدا و تصویر، تجربه ای فراموش نشدنی را به هواداران هدیه داد. Tetris Effect همچنین به تازگی تحت ویرایش جدیدی به نام Connected همراه با بخش چند نفره راه خود را به خانواده کنسول های Xbox باز نموده و حال، به نظر می رسد پروژه بعدی خالق این بازی استارت خورده است.

آقای Tetsuya Mizuguchi به تازگی به مناسبت نوزدهمین سالگرد بازی Rez توئیتی را منتشر نموده که در آن، از هواداران بابت تجربه بازی های او تشکر می نماید. Mizuguchi همچنین در بخشی از توئیت خود تأیید می نماید که او و استودیو Enhance در حال پیشروی به ساخت پروژه ای جدید هستند، یک ماجراجویی جدید همراه با حس آمیزی. دیگر ساخته های آقای Mizuguchi مانند Rez و Child of Eden نیز تم مشابهی دارند و مطمئنا دیدن پروژه جدید او، جالب خواهد بود.

استودیو Enhance همچنین در سال گذشته بازی دیگری به نام Humanity را معرفی نموده بود، اما به نظر می رسد پروژه جدید ارتباطی با آن بازی ندارد. Mizuguchi پیش تر اعلام نموده بود که به لحاظ تجاری انتقال از نسل هشتم کنسول های خانگی به نسل نهم می تواند سخت باشد، اما استودیو Enhance برای بهره گیری از قدرت کنسول های نسل بعدی در موقعیت خوبی قرار گرفته است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 2195

به "پروژه جدید سازنده بازی Tetris Effect در دست ساخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه جدید سازنده بازی Tetris Effect در دست ساخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید