چامسکی: ترامپ از کرونا برای ثروتمندتر کردن میلیونرها استفاده می نماید

به گزارش هنجس بلاگ، نوام چامسکی با اشاره به اینکه آمریکا توسط شرکت های خصوصی اداره می گردد تاکید نمود که آنها دست به هر کاری خواهند زد تا نسبت به ادامه ثروت اندوزی خود مطمئن شوند.

چامسکی: ترامپ از کرونا برای ثروتمندتر کردن میلیونرها استفاده می نماید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران ، نوام چامسکی زبان شناس، فیلسوف و دانشمند آمریکایی در مصاحبه ای گفت، آمریکا کشوری است که توسط شرکت های خصوصی اداره می گردد که نفوذ زیادی بر دولت دارند. به عبارت صریح تر، نوعی دولت است که نماد آن جف بزوس ثروتمندترین مرد دنیا است که در یک روز 13 میلیارد دلار درآمد دارد. آنها به صورت فزاینده ای رشد می نمایند، از ترامپ و دولت استفاده می نمایند و یا این اپیدمی را پوششی برای افزایش اعتیاد خود به ثروتمند شدن قرار می دهند.

چامسکی اضافه نمود: به صنعت نظامی اشاره می کنم که مثال دیگری است و بدون توجه به خواست مردم دست به هر کاری خواهد زد تا مطمئن گردد که نقش حداکثری در قدرت برای فراوری ثروت دارند.

این دانشمند آمریکایی اضافه نمود: جمهوریخواهان می دانند که آنها یک حزب اقلیت هستند. در حقیقت ترامپ چند وقت قبل خاطر نشان کرد که اگر انتخابات عادلانه برگزار گردد جمهوریخواهان هرگز نخواهند توانست برنده شوند. اساسا این کشور برای مدت طولانی دولت تک حزبی بوده که همان حزب تجارت است.

چامسکی تاکید نمود: هم اکنون تمامی ثروت اندوزی شرکت ها تحت پوشش اپیدمی کرونا صورت می گیرد. در هر روز تصمیم های اجرایی به نفع آنها گرفته می گردد. ترامپ اعضای این شرکت ها را در راس آژانس های مربوطه گذاشته است تا قانون های بیشتری به نفع ثروتمندان و به ضرر مردم تصویب نمایند، همانند قطع کردن استانداردهای آلودگی که به نفع شرکت های ذغال سنگ است اما آسیب حداکثری به جامعه سازمان یافته بشری وارد می نماید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1393

به "چامسکی: ترامپ از کرونا برای ثروتمندتر کردن میلیونرها استفاده می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چامسکی: ترامپ از کرونا برای ثروتمندتر کردن میلیونرها استفاده می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید