چند ترفند هندزفری Huawei FreeBuds 3 به بهانه حضور آن و مدل lite در بازار ایران

به گزارش هنجس بلاگ، هندزفری Huawei FreeBuds 3 یکی از آخرین مدل هایی است که به بازار شلوغ هدفون های بی سیم اضافه شده است. این هدفون می خواهد با محصولات دیگری که توسط شرکت های عظیم و کوچک دیگر فراوری شده اند، رقابت کند. اما استفاده از این هندزفری کوچک و خوش ساخت، ترفندهایی دارد که می خواهیم درباره آنها صحبت کنیم. چیزی که در ادامه خواهید دید، چند نکته و ترفند ضروری برای استفاده هرچه بهتر از این هندفزی جذاب است.

چند ترفند هندزفری Huawei FreeBuds 3 به بهانه حضور آن و مدل lite در بازار ایران

1- روشن کردن قابلیت حذف نویز فعال (Active Noise Cancellation)

قابلیت حذف نویز فعال (ANC) از آن قابلیت های خوبی است که نویز محیط پیرامون شما را از بین می برد. ANC قابلیت بسیار سطح بالایی است که خوش بختانه هندزفری هواوی FreeBuds 3 هم به این فناوری مجهز شده است.

برای روشن کردن حذف نویز فعال ابتدا اپلیکیشن AI Life هوآوی را باز کنید. کمی به پایین اسکرول نموده و روی گزینه Noise Cancelling (حذف نویز) بزنید.

حالا می توانید قابلیت حذف نویز فعال را خاموش یا روشن کنید.

با استفاده از این قابلیت شما بیشتر به موسیقی گوش می دهید و کمتر با صداهایی مثل موتور هواپیما، موسیقی داخل باشگاه یا تکان های قطار در حال حرکت درگیر می شوید.

2- شارژ کردن بی سیم هندزفری هواوی FreeBuds 3

اگر یک شارژر بی سیم مجهز به فناوری Qi (ساخت هر شرکتی که باشد؛ نه فقط هوآوی) دارید، کافی است هدفون FreeBuds 3 را روی آن قرار دهید تا شارژ گردد.

به لطف این ویژگی که با تمرکز روی راحتی شما در هندزفری FreeBuds 3 به کار رفته است، شارژ کردن هدفون واقعا ساده شده است. دیگر نیازی نیست که همه جا را برای پیدا کردن کابل شارژ هدفون زیر و رو کنید.

تنها نکته ای که باید به آن توجه داشت، این است که هنگام شارژ، لوگوی براق هوآوی باید روبه روی شما قرار گرفته باشد.

3- امکان شارژ کردن با گوشی های هوآوی هم وجود دارد

امکان دارد شارژ بی سیم در دسترس نباشد؛ اما گوشی موبایلی مثل Huawei P30 Pro داشته باشید که از فناوری شارژ بی سیم معکوس (Reverse Wireless Charging) پشتیبانی می نماید. کافی است قابلیت شارژ بی سیم معکوس گوشی را فعال کنید و هندزفری فری بادز 3 را پشت گوشی تان بگذارید. حالا می توانید از گوشی موبایل تان برای شارژ کردن این هدفون بی سیم بهره ببرید.

این قابلیت زمانی بیشتر به کار می آید که خارج از منزل باشید و کابل شارژ یا پاوربانک دم دست نباشد.

4- با استفاده از اپلیکیشن Huawei AI Life عملکرد هندزفری را بهتر کنید

اپلیکیشن موبایلی Huawei AI Life برای مدیریت دستگاه های HiLink است و می توان گفت که تمام دستگاه های هوشمند هوآوی با استفاده از این اپلیکیشن مدیریت می شوند.

این اپلیکیشن تعداد دیگری از قابلیت های Huawei FreeBuds 3 را فعال می نماید. اپلیکیشن Huawei AI Life روی فروشگاه های Huawei App Gallery وGoogle Play Store موجود است.

5- بدون دردسر به FreeBuds 3 متصل شوید

زمانی که اپلیکیشن را دانلود کردید، مطمئن شوید که بلوتوث و موقعیت مکانی (Location) گوشی روشن است. حالا در کیس FreeBuds 3 را باز کنید و روی گزینه Connect در اپلیکیشن AI Life بزنید.

Earbuds به سادگی به وسیله اپلیکیشن به موبایل وصل خواهد شد. حالا اگر در کیس را ببندید، اتصال هدفون قطع می گردد و هر زمانی که در آن را باز کنید، اتصال مجدد برقرار خواهد شد.

6- نرم افزار FreeBuds 3 را به روزرسانی کنید

زمانی که اتصال برقرار شد، احتمالا اپلیکیشن به شما هشدار می دهد تا نرم افزار جدید را برای FreeBuds 3 دانلود و نصب کنید. خیلی ساده گزینه OK را لمس کنید و بعد از آن، روی گزینه Update در صفحه بعدی بزنید.

درون اپلیکیشن به شما شرح داده خواهد شد که چه ویژگی های جدیدی اضافه شده اند. همچنین حجم آپدیت هم به شما نمایش داده می گردد.

برای آغاز، گزینه Download and update را لمس کنید و حتما هنگام کار، از اتصال FreeBuds 3 قرارگرفته درون کیس شارژ به گوشی موبایل مطمئن باشید.

عملیات به روزرسانی به صورت اتوماتیک انجام می گردد و حداکثر 10 دقیقه زمان می خواهد. بعد از انتها آپدیت، یک بار در کیس شارژ را ببندید و دوباره باز کنید تا عملیات کامل گردد.

7- میان بر و راه های ایجاد تغییر در آنها را یاد بگیرید

با ضربه انگشت روی هر یک از گوشی های هدفون FreeBuds3 می توانید تعدادی از میان برها را فعال کنید.

گزینه پیش فرض ضربه روی گوشی سمت چپ این است که قابلیت حذف نویز روشن/خاموش گردد. پیش فرض گوشی سمت راست هم play/pause کردن موسیقی است.

اما شما می توانید هر کدام از گزینه های play/next play/pause، فعال سازی دستیار صوتی یا فعال/غیرفعال کردن حذف نویز را انتخاب کنید.

اگر فکر می کنید که ممکن است بارها به اشتباه، قسمت های کناری هدفون تان را 2بار لمس (Double Tap) کنید، می توانید این قابلیت را غیرفعال کنید.

در روزهای آینده امکان خرید این هندزفری خوش ساخت و مدل سبک تر آنHuawei Freebuds lite نیز در بازار ایران مهیا می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همگردی
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1650

به "چند ترفند هندزفری Huawei FreeBuds 3 به بهانه حضور آن و مدل lite در بازار ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند ترفند هندزفری Huawei FreeBuds 3 به بهانه حضور آن و مدل lite در بازار ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید