کشف 649 موتورسیکلت احتکار شده در حوالی میدان گمرک

به گزارش هنجس بلاگ، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف 649 دستگاه موتورسیکلت ایرانی و خارجی از 3 پارکینگ در حوالی میدان گمرک، به ارزش 30 میلیارد ریال اطلاع داد.

کشف 649 موتورسیکلت احتکار شده در حوالی میدان گمرک

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از مهر، سرهنگ نادر مرادی گفت: روز گذشته اخباری در مورد دپو تعداد زیادی موتورسیکلت در سه پارکینگ در حوالی میدان گمرک دریافت کردیم که این موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی نهاده شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در آنالیز های اجرا شده تعیین شد این موتور سیکلت ها از سال 95 تا کنون در این پارکینگ ها نگهداری شده اند تا در زمان و فرصت مناسبی با چند برابر قیمت معمولی روانه بازار شوند.

وی با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات اجرا شده به مرجع قضائی منعکس شد، اعلام کرد: روز گذشته هجدهم خرداد ماه تیم هایی از مأموران این پلیس به آدرس های اعلامی اعزام و پس از بازرسی از هر سه پارکینگ در مجموع 649 دستگاه انواع موتورسیکلت ایرانی و خارجی کشف شد.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی موتورسیکلت های کشف شده را 30 میلیارد ریال برآورد نموده اند، توضیح داد: در این رابطه یک متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران در انتها خاطر نشان کرد: پلیس همراه حامی منافع مردم بوده و با کسانی که بخواهند از شرایط موجود سو استفاده نمایند برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد داد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 1026

به "کشف 649 موتورسیکلت احتکار شده در حوالی میدان گمرک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 649 موتورسیکلت احتکار شده در حوالی میدان گمرک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید