12 پیشنهاد برای ست لباس با کفش کتانی سفید در استایل زنانه و مردانه

به گزارش هنجس بلاگ، برای داشتن استایلی عالی، توجه به جزییات اهمیت بسیاری دارد و کفش یکی از مهم ترین این جزئیات به شمار می رود. انتخاب صحیح کفش می تواند ظاهر شما را کاملا تغییر بدهد. کفش های کتانی سفید و کلاسیک کفش هایی همیشگی و همه کاره در کمد لباس هر مرد یا زن شیک پوشی هستند. چه کفش های کتانی سفید با ساق هایی بلند را ترجیح بدهید و چه در فکر تهیه کفش هایی راحت تر باشید، یکی از دغدغه هایتان این خواهد بود که با این کفش سفید چه بپوشید. در این صورت، خواندن این مقاله به شما یاری می نماید تا روش ست لباس با کفش کتانی سفید را بدانید و به فردی خوش پوش تبدیل شوید.

12 پیشنهاد برای ست لباس با کفش کتانی سفید در استایل زنانه و مردانه

ست لباس با کفش سفید دخترانه

در میان کفش های سفید زنانه کتانی سفید بیش از همه هوادار دارد. این محبوبیت هم بی علت نیست. به هرحال، این کتانی ها کلاسیک، جاودانه، شیک و همه کاره هستند و هیچ وقت از مد نمی افتند. این کفش را در هر سن و سالی می توانید بپوشید. از آن گذشته، کتانی سفید را می توان در استایل های مختلف به کار برد و با هر سبک زندگی و لباس های مختلف هماهنگ کرد.

شما می توانید کتانی سفید را با استایل های مختلف و متنوعی که شرح می دهیم، هماهنگ کنید. این استایل ها به شما یاری می نمایند تا روش های ست لباس با کفش کتانی سفید را یاد بگیرید و این کفش را به سبک و سلیقه خود استایل کنید.

انتخاب مناسب ترین کفش کتانی سفید

گام اول برای ست لباس با کفش کتانی سفید این است که برترین و مناسب ترین نوع این کفش را برای خود انتخاب کنید. کفش های کتانی سفید همگی شبیه به یکدیگر به نظر می رسند اما برای انتخاب برترین آن ها باید به 3 چیز فکر کنید:

  • چرم یا پارچه؟ بعضی از افراد کفش چرمی را ترجیح می دهند چون مراقبت از آن راحت تر است و ماندگاری بیشتری دارد. این کفش ها معمولا گران تر از همتایان پارچه ای خود هستند اما این هزینه ارزش کیفیت کفش انتخابی شما را دارد. یک جفت کفش کتانی سفید چرم خوب می تواند تا 5 سال دوام بیاورد.
  • ساده یا طرح دار؟ اگر می خواهید این کفش را با لباس های مختلف ست کنید، بهتر است که نوع ساده آن را انتخاب کنید. استایل دادن به کفش های کتانی سفید ساده بسیار ساده تر است و می توانید آن را با ظاهر رسمی و غیررسمی بپوشید.
  • ساق دار یا ساده؟ انتخاب کتانی سفید ساق دار یا ساده به استایل شما بستگی دارد.

جوراب مناسب با کتانی سفید

یکی از نکات مهم برای ست لباس با کفش کتانی سفید، انتخاب جوراب مناسب است. جوراب هایی که می توانید با این کفش بپوشید، عبارت اند از:

  • جوراب ساده و بدون طرح؛
  • جوراب مچی؛
  • جوراب معمولی.

جوراب های معمولی برای خانم هایی که 25 تا 65 سال سن دارند، مناسب تر هستند. هر چند بسیاری از افراد به پوشیدن جوراب های ساق بلند همراه با کفش کتانی عادت دارند، اما بهتر است که هنگام پوشیدن این کفش از جوراب های ساق بلند استفاده نکنید، مگر اینکه راهی باشگاه باشید.

استایل کتانی سفید با لباس های بهاره

استایل بهاره با کتانی سفید بسیار ساده و لذت بخش است. برای استفاده از این کفش های سفید در فصل بهار می توانید یکی از این استایل ها را امتحان کنید:

  • دامن بلند، تی شرت و ژاکت جین؛
  • تی شرت، ژاکت یا بلیزر، شلوار جین یا کتان و اکسسوری هایی مانند دستمال گردن، ساعت مچی و عینک آفتابی.

استایل کتانی سفید با لباس های تابستانی

ست لباس با کفش کتانی سفید در تابستان یکی از ساده ترین روش های استایل با این کفش است. بیشتر لباس های تابستانی با کفش های کتانی سفید خوب به نظر می رسند. بنابراین، می توانید به سادگی این کار را انجام بدهید. بعضی از روش های ست لباس با کفش کتانی سفید عبارت اند از:

  • شومیز به همراه شلوار جین یا کتان، کتانی سفید و اکسسوری: برای مجذوب کننده تر شدن این استایل، می توانید آستین ها را کمی بالا بزنید، یک تی شرت هماهنگ با شومیز زیر آن بپوشید و از اکسسوری هایی مثل کیف حصیری بهره ببرید.
  • ست کتونی سفید با مانتو: یک مانتوی خنک تابستانی به رنگ آبی یا یک مانتو جین را با کتانی سفید بپوشید. اگر به این استایل اکسسوری هایی مثل یک ساعت مچی با بندهای چرم شکلاتی اضافه کنید، ظاهری غیررسمی و مجذوب کننده تر خواهید داشت. اگر هم هوادار پوشیدن مانتو نیستید، می توانید یک پیراهن زنانه بلند تابستانی با طرح های گل دار یا نقطه ای را امتحان کنید.

استایل کتانی سفید با لباس های پاییزی

کفش های کتانی را می توانید در فصل پاییز هم بپوشید. استایل پاییزی با کتانی سفید روش های مختلفی دارند که بعضی از آن ها به این ترتیب هستند:

  • شلوار ورزشی، تی شرت و ژاکت کش باف بلند؛
  • شلوار جین، ژاکت بافتنی و اکسسوری مثل شال گردن؛
  • مانتو یا پیراهن بلند و ژاکت یا سوییشرت.

استایل کتانی سفید با لباس های زمستانی

از آنجایی که کفش های کتانی با جوراب ساق بلند چندان جالب به نظر نمی رسند، استایل با این کفش در زمستان کمی سخت می گردد. بااین حال، اگر در روزهای زمستانی برف روی زمین ننشسته باشد، قصد پیاده روی ندارید یا کمتر در هوای آزاد هستید، می توانید به ست لباس با کفش کتانی سفید فکر کنید. استایل های زمستانی با کتانی سفید که می توانید به آن ها فکر کنید، شامل شلوار جین یا کتان، پلیور گرم و راحت، کاپشن، ژاکت یا پافر و اکسسوری هایی مثل کلاه بافتنی می شوند.

ست لباس با کفش و کتانی سفید مردانه

کفش کتانی سفید، چه ساق بلند و چه ساده، از جنس چرم یا پارچه ای، جزئیاتی دارد که باعث می گردد این کفش برای هر استایلی هماهنگ گردد. لباس های مردانه مناسب موقعیت های عادی یا رسمی را می توانید با کفش کتانی سفید ست کنید، به شرطی که اصول و قواعد این کار را بدانید. در ادامه، استایل های مختلف با کفش کتانی سفید را می خوانید.

کتونی سفید با شلوار مشکی

کفش های کتانی سفید که برای استایل های مینیمال مردانه مناسب هستند، برترین گزینه برای افراد عاشق لباس های تک رنگ محسوب می شوند. اگر به پوشیدن لباس هایی مثل شلوار مشکی علاقه دارید، یک کفش کتانی سفید را با آن همراه کنید.

شلوار مشکی که برای ست کردن با کتانی سفید انتخاب می کنید، باید مدل راسته باشد. می توانید این کفش و شلوار را با کت ها، پیراهن ها یا پالتوهایی متناسب با شلوار بپوشید. اکسسوری هایی مثل عینک آفتابی، کلاه و کوله پشتی چرمی به رنگ مشکی هم به این تیپ با کتانی سفید مردانه اضافه کنید تا ظاهر شیک و خیره نماینده ای داشته باشید.

شلوار جین لوله تفنگی و کتانی سفید

یکی دیگر از لباس هایی که معمولا با کفش کتانی ست می شوند، شلوار جین است. کفش کتانی سفید با شلوار جین درخشان به نظر می رسد. برای این استایل، می توانید از یک تی شرت ساده، عینک آفتابی و شلوار جینی لوله تفنگی بهره ببرید.

اگر در پی تیپی شیک تر هستید، می توانید یک کت جین و پیراهن مردانه را با این کفش و شلوار جین همراه کنید.

کتانی سفید و کت و شلوار

هر چند کت و شلوار استایلی رسمی برای مردان خوش پوش درست می نماید اما می توانید به این ست لباس با کفش کتانی سفید هم فکر کنید. به هرحال، کت و شلوار این قابلیت را دارد که همراه با کتانی سفید هم پوشیده گردد. البته، تنها راه پوشیدن کت و شلوار با این کفش، استایل این لباس مجلسی با کتانی سفید نیست. با یک کت و شلوار یا بلیزر و کفش کتانی سفید هم می توانید ظاهری غیررسمی و بدون دردسر برای پیاده روی های شبانه ترتیب بدهید.

کتانی سفید با لباس های سفید رنگ

کتانی سفید را می توانید با لباس های سفید رنگ دیگری هم ست کنید. برای مرد مدرن، پوشیدن لباسی کاملا سفید با کفش های کتانی سفید، برترین استایل در تمام طول سال است. با وجود این، ست کردن کفش های سفید کتانی با لباس های یک دست سفید می تواند کار سختی باشد. نکته مهم برای استایل با این کفش و لباس باید کفشی را انتخاب کنید که مکمل لباس شما باشد نه اینکه ظاهر آن بر این استایل غلبه کند.

لباسی کلاسیک و شیک را با کفش های کتانی سفیدی با حداقل جزئیات انتخاب کنید. کفش های کتانی سفید ساق دار یا ساده می توانند بر اساس موقعیتی که در آن قرار دارید، انتخاب شوند. شلوار جین یا کتان سفیدی خوش دوخت به همراه یک پیراهن سفید و جوراب هایی بدون ساق یا سفید می توانند با این کفش کتانی همراه شوند تا به مرد شیک پوشی تبدیل شوید که در هر موقعیتی می درخشد.

برای اینکه به این استایل حالتی متفاوتی بدهید، می توانید یک کت یا پیراهن کتان سفید را روی لباس ها بپوشید. نباید فراموش کنید که هنگام پوشیدن لباس های سفید با یکدیگر و کفش کتانی سفید، باید به جزئیات بیشتر توجه کنید. اکسسوری ها را هم ساده نگه دارید. جواهرات مردانه باید به کمترین شکل ممکن استفاده شوند. یک کمربند با رنگی خنثی نیز می تواند این استایل را تکمیل کند.

کتانی سفید و ظاهری ماجراجویانه

برای مردان مدرنی که به ماجراجویی علاقه دارند، کفش کتانی یکی از برترین انتخاب ها است. هیچ چیز مثل کفش کتانی سفید نمی تواند ظاهر زیبای یک مرد ماجراجو را تکمیل کند. یک پیراهن خاکی رنگ یا یک کت سافاری همراه با شلوار کارگو با وجود کتانی سفید استایلی ظریف و شیک را تشکیل خواهد داد.

برای ست کردن کفش کتانی سفید با این لباس ها می توانید از کفش های کتانی چرمی کلاسیک یا کفش های سفید مد روز، هر دو، بهره ببرید. این کفش ها برای کسانی که در پیی کفشی کاربردی هستند، برترین انتخاب خواهند بود. می توانید این لباس ها را با یک عینک آفتابی سفید پرادا یا خلبانی ست کنید تا ظاهری عالی و فوق العاده داشته باشید.

بنابراین، نسبت به پوشیدن کت سافاری با کتانی سفید هم نباید شک کنید. این لباس را همراه با کتانی های شیک و کاربردی خود بپوشید تا چشم همه را به استایل خود خیره کنید.

سایر استایل های مردانه با کتانی سفید

استایل های مردانه با کتانی سفید به 6 تیپی که معرفی کردیم، محدود نمی گردد، این کفش را می توانید با لباس های دیگری هم بپوشید. به هرحال، تنوع استایل با کتانی سفید تمامی ندارد. لباس های مردانه دیگری که می توانید همراه با کتانی سفید بپوشید، به این ترتیب هستند:

  • پالتوی بلند مشکی؛
  • شلوار جین زاپ دار؛
  • کت اورسایز؛
  • شلوار جین آبی کم رنگ؛
  • لباس های خاکستری رنگ؛
  • پالتو شتری رنگ.

چگونه کفش های کتانی سفید را تمیز نگه داریم؟

فرقی نمی نماید که برای ست لباس با کفش کتانی سفید، چه لباس هایی را انتخاب نموده باشید. ظاهری رسمی داشته باشید یا این استایل را برای موقعیت های غیررسمی بخواهید هم چندان تفاوتی ایجاد نمی نماید. به هرحال، نکته مهم برای استایل با کتانی سفید این است که این کفش ها همواره سفید و تمیز باشند تا ظاهر شما را شاداب و سرزنده نشان دهند. هیچ کس با کفش های کتانی سفیدی که رنگ آن ها از شدت کثیفی، تیره شده مجذوب کننده و شیک به نظر نمی رسد اما چگونه این کفش ها را تمیز کنیم که همواره بدرخشند؟

راه های بسیاری برای تمیز کردن کتانی سفید وجود دارد. برای این کار می توانید از محلول جوش شیرین، سرکه سفید و آب گرم، پودر لکه بر یا حتی خمیر دندان بهره ببرید.

نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که قبل از اینکه این کفش بسیار کثیف یا پر از لکه گردد، آن را مرتب بشویید. تعداد دفعات مورد احتیاج برای شست وشوی این کفش به دفعات استفاده از آن بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر اهل سفر و گشت وگذار هستید، همواره دستمال مرطوب به همراه داشته باشید. هر از گاهی این کفش را با پارچه ای مرطوب تمیز کنید تا مطمئن شوید که هیچ لکه ای روی آن باقی نمانده است. اگر هم کمتر از خانه خارج می شوید یا کفش های کتانی را تنها در بعضی از مواقع می پوشید، بهتر است که کفش خود را هر 3 تا 4 ماه یک بار تمیز و بادقت بشویید.

اگر کفش های کتانی را با شدت بیشتری می شویید یا این کفش ها به شست وشوی بیشتری احتیاج دارند، بهتر است که برای این کار احتیاط کنید. در صورتی که کفش های کتانی شما از جنس چرم هستند، برای جلوگیری از خراشیدگی از یک برس نرم بهره ببرید. موقع شست وشو نیز همواره بند کفش را جدا کنید و آن را جداگانه بشویید. بعد از اتمام شست وشو هم کفش کتانی را در هوای آزاد قرار دهید تا کم کم خشک گردد.

کلام آخر

کفش های کتانی سفید از جمله معدود کفش هایی هستند که باید همواره در کمد لباس خود آن ها را داشته باشید. این کفش ها برای داشتن استایلی خاص و مینیمالیستی برترین گزینه هستند. رنگ سفید و ساده آن ها تقریبا با هر لباسی ست می گردد، به شرطی که اصول این کار را بدانید.

در این مقاله، روش های مختلف ست لباس با کفش کتانی سفید را خواندید تا با توجه به آن ها برای خود استایلی متفاوت بسازید. شما درباره استایل با کتانی سفید چه فکر می کنید؟ به نظر شما این کفش ها برای ظاهری رسمی مناسب تر هستند یا مناسب موقعیت های عادی و غیررسمی هستند؟ فکر می کنید که چه لباس های دیگری را می توان با کتانی سفید ست کرد؟

منبع: dmarge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 آذر 1402 بروزرسانی: 27 آذر 1402 گردآورنده: henjesblog.ir شناسه مطلب: 3981

به "12 پیشنهاد برای ست لباس با کفش کتانی سفید در استایل زنانه و مردانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12 پیشنهاد برای ست لباس با کفش کتانی سفید در استایل زنانه و مردانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید